Support bij werken met Cashr

Support Basic

Inbegrepen bij ieder Cashr abonnement is een Support Basic module. De module is gratis en voorziet u van professionele en persoonlijke service tijdens kantooruren.

Support Plus

Voor klanten die ook ’s avonds en in het weekend ondersteuning van het Cashr team wensen is er de Support Plus module. Bovendien staat zowel tijdens als buiten kantoortijden altijd een monteur voor u standby die in geval van urgente storingen bij u op locatie langs kan komen (streeftijd: 4 uur na melding ter plaatse).

Overzicht Support Basic & Support Plus

Support Basic
Support Plus
Vast contactpersoon voor al uw vragen
Supportmedewerker toegang geven tot uw instellingen en gegevens voor advies op maat
Inzicht in het technisch log van uw backoffice voor snelle probleemanalyse
Online de status van uw ingediende vragen bekijken Algemeen
Diverse handleidingen online beschikbaar
Kantooruren: maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 18:00 uur
Avonduren: maandag t/m vrijdag van 18:00 tot 21:00 uur
Weekenden: zaterdag van 9:00 tot 21:00 uur en zondag van 12:00 tot 18:00 uur Bereikbaarheid
Ondersteuning door Cashr-team (beperkte technische kennis aanwezig)
Mogelijkheid tot inplannen afspraak met monteur. Streeftijd: 48 uur na melding ter plaatse.
Telefonische ondersteuning van monteurs bij hardwareverstoringen(*)
Altijd een monteur standby voor on-site bezoek in geval van urgente storingen. Streeftijd: 4 uur na melding ter plaatse – ook ‘s avonds en in het weekend. Hardwareverstoringen*

Bereikbaarheid Cashr

9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Ma
Di
Wo
Do
Vr
Za
Zo
Support Basic
Support Plus

Hardwarestoringen

Onder ‘hardwarestoring’ wordt verstaan: het niet juist functioneren van wifinetwerken, mobiele devices, printers, kassalades en barcodescanners. Er wordt uitsluitend service verleend op gangbare en degelijke apparatuur en bij storingen die door normaal gebruik van de apparatuur zijn ontstaan.

Als u een hardwarestoring bij ons meldt zal het Cashr team proberen het probleem samen met u telefonisch op te lossen of een workaround te vinden. Mocht er specialistische kennis nodig zijn om de storing te verhelpen dan kan er op zo kort mogelijke termijn een bezoek van een monteur worden ingepland.

In het geval u een Support Plus module heeft is er de mogelijkheid om direct telefonische ondersteuning van onze monteurs te krijgen. Als dat ook geen oplossing biedt en de storing uw bedrijfsvoering ernstig verstoort, dan zullen wij ons tot het uiterste inspannen om binnen 4 uur een monteur bij u langs te laten komen.

De kosten van een storingsbezoek zijn niet inbegrepen in de Support Basic en de Support Plus modules. Indien een monteur een bezoek brengt dan betaalt u een uurtarief. Voorrijkosten zijn bij de uurtarieven inbegrepen; er wordt minimaal één heel uur in rekening gebracht.

Prijsoverzicht monteurbezoek bij hardwarestoring*

1e uur Vervolguren
Vooraf ingepland bezoek € 115,- € 55,-
Ongepland spoedbezoek € 175,- € 95,-

 

Uitgesloten van de Support Basic en Support Plus modules zijn storingen aan de internetverbinding en pinautomaten. Deze vallen onder de verantwoordelijkheid van uw internetprovider en pinleverancier.

Start nu gratis!
Download de gratis Cashr App en start meteen. Neem Cashr op proef en betaal naar gelang uw gebruik. Benodigde hardware voor uw horeca of winkel kunt u ook bij ons bestellen.