365X13 Support

Cashr is er voor jou en we helpen je graag om het maximale uit je kassa te halen. 365 dagen per jaar, 13 uur per dag zitten we voor je klaar en doen we ons best om jouw vragen zo snel mogelijk te beantwoorden. Ondersteuning via onderstaande kanalen is standaard inbegrepen in alle Cashr abonnementen.

Supportteam

Ben je net met Cashr begonnen en op zoek naar handige tips & tricks of ken je Cashr al een tijdje maar is er iets nog niet helemaal duidelijk, neem dan contact op met onze supporters. Je bereikt ons op werkdagen van 9u tot 18u via telefoon, mail of chat!

Openingstijden: werkdagen van 9:00u tot 18:00u
Telefoon: 0346 - 258 087
E-mail: support@cashr.nl
Chat: via de website

Storingsdienst

Omdat voor veel ondernemers de werkdag niet om 18u ophoudt, staan we ook buiten kantoortijden voor je klaar. Onze storingsdienst is 365 dagen per jaar van 8u tot 21u bereikbaar - ook in de weekenden en op feestdagen!

De storingsdienst is er voor het oplossen van problemen met Cashr hardware. Werkte alles goed maar synchroniseren je devices nu niet meer? Zijn de printers ermee opgehouden, is het wifi-netwerk niet meer te vinden of heb je een andere technische vraag, dan zitten onze monteurs klaar om het probleem voor je op te lossen.

In het geval een probleem niet op afstand kan worden opgelost en een bezoek door een monteur noodzakelijk is ontvang je daarvoor een factuur. Je wordt in dit geval altijd vooraf op de hoogte gebracht van de te verwachte kosten.

Openingstijden: 365 dagen per jaar van 8:00u tot 21:00u
Telefoon: 0346 - 258 087

Support Portal

Coming soon..

  • Handleidingen en FAQs overzichtelijk geordend
  • Stel vragen aan de Cashr community
  • Dien suggesties in voor productverbetering

Beschikbaar: 24/7