Release notes Cashr versie 1.8.0

Terug naar overzicht blogs
2 augustus 2018

Urenregistratie van medewerkers mogelijk met Cashr

[NIEUW]

Medewerkers die kunnen inloggen op de kassa, kunnen nu ook de begin- en eindtijd van hun dienst/shift registeren. Door de functie vraagt Cashr aan de medewerker of hij/zij zich wil aanmelden voor de dienst en de medewerker kan zich via het instellingenmenu aan het eind van de dienst weer afmelden. De begin- en eindtijd van de medewerkers wordt vervolgens in het Cashr account geregistreerd. U heeft hiervoor ook een abonnement op Reeleezee Uren Economy, Business of Premium nodig. Neemt u voor meer informatie contact op met de collega’s van onze salesafdeling. Tel: 0346-258085 of sales@cashr.nl.


Z-afslag zonder wifi verbinding

[FIX]

Het is niet mogelijk om zonder een actieve Wifi verbinding een X- of Z-afslag te doen. Indien deze situatie onverhoopt zal optreden, wordt nu een duidelijke melding getoond (i.p.v. een onverwachte fout waardoor Cashr kon crashen).


Z-afslag zonder wifi verbinding

[NIEUW]

Op veler verzoek hebben wij een telscherm voor munt- en briefgeld toegevoegd in het onderdeel ‘Contant’ van de kasopmaak. Het biedt de medewerker die de kasopmaak doet, hulp bij het tellen van de contante bedragen in de kas. Dit kan door simpelweg het aantal munten of biljetten van een bepaalde waarde in te geven. Het verwerken van eventuele kasverschillen gaat op dezelfde wijze als voorheen.


Volgorde opgeslagen kassabon volgt volgorde aangeslagen artikelen

[VERBETERING]

Cashr toont de volgorde van artikelen in de volgorde waarin zij werden aangeslagen. Indien een bon vervolgens werd opgeslagen, werd de volgorde omgekeerd. Dit is nu aangepast.


Openen kassa-lade

[FIX]

Klanten die gebruik maken van Epson TM-T20II bonprinters die zijn uitgeleverd vanaf het 4e kwartaal van 2017, ervaren soms problemen met het openen van de kassa-lade. Dit probleem is nu verholpen.


Geluidssignaal bij niet-herkende barcode

[VERBETERING]

Cashr geeft nu een geluidssignaal indien de barcode die wordt gescand, niet wordt herkend. De kassamedewerker krijgt hiermee een extra accoustische waarschuwing indien men niet direct in de buurt van de kassa is.


Condimenten (toevoegingen) worden soms niet getoond

[FIX]

Indien gebruik wordt gemaakt van de condimentenfunctie, kon het in incidentele gevallen voorkomen dat deze niet werden getoond nadat op het hoofdproduct was geklikt. Dit probleem is nu opgelost.


Ondersteuning voor Epson TM-U590 printer

[NIEUW]

In sommige gevallen is er behoefte om aan een klant een kassabon mee te geven die meer het uiterlijk heeft van een factuur dan van een kassabon en die bovendien kan worden afgedrukt op standaard papier in plaats van het standaard thermische papier van de gangbare bonprinters. Cashr ondersteunt nu de Epson TM-U590 Ethernet printer die in staat is om op op standaardpapier op A5/A4 formaat af te drukken. Deze printer werkt op basis van handmatige invoer van losse vellen papier die eventueel voorbedrukt kunnen worden. De layout van de kassabon is aangepast aan het papierformaat en heeft een chiquere uitstraling dan de standaard kassabon. Voor meer informatie kunt u contact op nemen met de collega’s van onze salesafdeling. Tel: 0346-258085 of sales@cashr.nl.


Klaar om Cashr uit te proberen?