Tarieven

Download de gratis app en koppel uw device aan een online backoffice. U begint met een gratis backoffice abonnement en betaalt naar gebruik

Cashr 20
0,- per maand
20 kassabonnen p/m 1 vast afrekenpunt
Cashr 100
29,- per maand
100 kassabonnen p/m 1 vast afrekenpunt
Cashr 1000
49,- per maand
1000 kassabonnen p/m 1 vast afrekenpunt
Onbeperkt
69,- per maand
kassabonnen p/m 1 vast afrekenpunt
Extra device - €10,- p/m

Een Cashr backoffice is gekoppeld aan ten minste één device (tablet, smartphone of iPod). Het aantal devices is uitbreidbaar voor € 10,- p.m. per device. Een gekoppelde pinterminal kost € 10,- p.m. en overige gekoppelde randapparatuur zoals bonprinters, geldlades en barcodescanners zijn gratis.

Vraag een adviseur

Heeft u vragen? We staan u graag te woord en geven vrijblijvend advies. Laat uw telefoonnummer achter en wij nemen contact met u op, of bel ons direct op 0346-258085.

Neem contact op
Cashr configurator

Met onze configurator kunt u zelf configuraties samenstellen en worden de bijbehorende kosten van iedere configuratie getoond. Op basis van de door u gewenste configuratie maken wij graag een offerte op maat!

Start de Cashr configurator
Wat heb ik nodig om te starten?

  1. Download de gratis Cashr App uit één van de appstores.
  2. Maak een Cashr backoffice abonnement
  3. Kies uw hardware; Cashr is te installeren op iedere tablet of smartphone (iOS en Android), op devices die u al heeft, of op nieuw aan te schaffen. Als u uitbreiding van uw kassasysteem- of nieuwe apparatuur zoekt, raadpleeg dan onze handige online configurator.
  4. De Cashr installatie en -inrichting. Lees onderstaand over onze installatie- en backoffice inrichtings-service.

Installatieservice

U kunt u alle onderdelen van Cashr zelf installeren, of onze adviseurs om een aanbieding vragen. Wij werken hiervoor samen met een installatiebureau. Zij richten uw Wifi netwerk optimaal voor u in en regelen de installatie en optimalisatie van uw netwerk, zodat alle apparatuur 100% correct functioneert. De kosten voor een basisinstallatie op locatie bedraagt € 225,- Lees meer over onze installatie op uw locatie.

Backoffice-inrichtingsservice

U kunt uw producten en prijzen importeren en uw kassaschermen en plattegronden (laten) inrichten. U kunt dit zelf doen met behulp van onze handleidingen, of ons vragen u een aanbieding te doen.

Informatie Cashr abonnementen

Cashr abonnementen zijn inclusief gratis telefonische helpdesk. Voor al uw vragen staan onze collega’s van de Cashr helpdesk voor u klaar op werkdagen van 9-21 uur op telefoonnummer 0346-25808?

Veelgestelde vragen

Zie hieronder voor de meest gestelde vragen over Cashr. Staat uw vraag er niet bij, neem dan contact op met een van onze adviseurs.

Met een device bedoelen wij een mobiel apparaat zoals een tablet, smartphone of iPod dat draait op een van de besturingssystemen iOS of Android. Op een device kan de Cashr app worden gedownload en vervolgens via Wifi worden gekoppeld aan een Cashr backoffice. Het eerste aan de backoffice gekoppelde device is gratis. Extra devices koppelen is mogelijk voor € 10,-per maand per device.

Ja, Cashr is geschikt voor alle tablets die draaien op iOS 9 of Android 4.1 of hoger. U hoeft dus geen nieuwe apparatuur aan te schaffen als u deze al heeft.

Elke keer dat u afrekent, wordt een kassabon geregistreerd in de Cashr backoffice. Deze kassabonnen worden geteld en vergeleken met het aantal kassabonnen in uw abonnement. Indien u in een lopende abonnementsperiode meer kassabonnen heeft afgerekend dan wat uw abonnement toestaat, dan ontvangt u bericht van Cashr dat uw abonnement zal worden geupgraded naar een abonnementsvorm die passend is bij het afgerekende aantal kassabonnen. Deze upgrade gaat per direct in voor de abonnementsperiode waarin de overschrijding plaatsvindt. Is het tijdelijk rustiger op de zaak, dan kunt u uw abonnement ook weer downgraden naar een abonnementsvorm met een lager aantal kassabonnen. Een downgrade gaat in per de eerstvolgende nieuwe abonnementsperiode.

De overeenkomst die u bij het abonneren bent aangegaan kunt u opzeggen. Als u uw abonnement opzegt zullen wij uw Cashr backoffice en alle gegevens daarin voorgoed verwijderen. Voor een opzegging verzoeken we de abonnementhouder ons een e-mail te sturen met:

  1. Het verzoek ter opzegging
  2. Een kopie van een ID-bewijs
  3. Een recent (niet ouder dan 3 maanden) uittreksel van het KvK

Het is ook mogelijk om uw abonnement te downgraden naar Cashr 20. Dit kunt u beschouwen als een mogelijkheid om Cashr weer te gaan gebruiken of als een gratis archieffunctie: uw gegevens worden voor u bewaard en blijven toegankelijk. U voldoet hiermee aan de bewaarplicht van de Belastingdienst. Let op: het is in dit geval belangrijk dat we u kunnen blijven bereiken op het e-mailadres dat bij ons bekend is. Mochten uw contactgegevens wijzigen, vergeet dan niet om dat aan ons door te geven of zelf aan te passen in de map Instellingen > Bedrijfsgegevens.

Cashr kan worden gekoppeld met de Atos Yomani pinterminal. Een gekoppelde PIN-terminal heeft verschillende voordelen zoals tijdsbesparing (geen aparte invoer op merchant unit nodig) en voor de klant is de kassabon tevens de pinbon. Daarnaast wordt een geweigerde transactie direct doorgegeven aan de kassa en kan direct voor een andere betaalwijze worden gekozen. Indien u al beschikt over een ander type PIN-terminal, dan kunt u deze blijven gebruiken in combinatie met Cashr. U kunt deze echter niet direct koppelen aan de kassa en de terminal moet beschikken over een eigen merchant unit.

In onze configurator vindt u alle randapparatuur die kan worden gekoppeld met Cashr. Als u al beschikt over randaparatuur en deze wilt koppelen, neem dan contact op met onze adviseurs voor een passend advies.

Bonprinters werken doorgaans met thermisch papier. Dit heeft als voordeel dat de kassabon snel en geruisloos kan worden geprint. Thermisch papier is echter gevoelig voor warmte en vet en daardoor meestal niet geschikt voor gebruik in de keuken. Als alternatief wordt vaak een speciale keukenprinter gebruikt die werkt met normaal papier en een inktlint.

Cashr ondersteunt uitsluitend printers van het merk Epson die voorzien zijn van een ethernet of Wifi aansluiting. Indien u al beschikt over een Epson bonprinter met een dergelijke aansluiting, dan kunt u deze ook in combinatie gebruiken met Cashr. De correcte werking in combinatie met Cashr kan niet worden gegarandeerd indien u gebruik maakt van andere merken printers.